JVC GZ-E305WEU wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 95 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-E305WEU wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Wessels 26-12-2015
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Fijn toestel, ideaal in handzaam formaat om makkelijk en snel beelden te maken. We hebben hem nu zeker een half jaar en hij gaat altijd mee met wedstrijden. Tijdens een wedstrijd kunnen we met gemak en in goede kwaliteit beelden vast leggen. Ook het opslaan op de computer gaat gemakkelijk.

Ted72 04-04-2015
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Goede camera met vele mogelijkheden. Nadelen zijn: standaard accu vrij snel leeg, geen externe accuader.

Verder mooie en leuke camera.

C.M. van der Linden 17-10-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Als cadeau gekregen, gebruikt onder diverse omstandigheden, gemakkelijk te bedienen en prachtige videos en stills verkregen.
Mogelijkheden zijn legio, blij met de "stabilisator" gadget voor opname.
Kortom echt een handy handi cam

michel17849783 25-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Hiervoor had ik al een jvc (300 serie) en deze beviel ook al prima. Nu de opvolger gekocht en die bevalt ook uitstekend. Alleen reageert het touchscreen een stik minder. Wat wel fijner is is de groothoeklens die bij de vorige ontbrak.

Cath85 21-08-2014

De camera:

1. Ziet er mooi uit
2. Is handig in gebruik
3. Maakt mooie video's.
4. Is compact en dus makkelijk mee te nemen.

vis2014 13-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Mooie lichte camera. Zeer gebruiksvriendelijk. Onze vorige camera was ook een JVC; altijd zeer goed bevallen. Jaren plezier van gehad.. Dus de nieuwe keus was makkelijk; weer een JVC. Eerste filmpjes zijn prima gemaakt.

Wichrima 13-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Het wenen aan dit toestel en de eerste ervaringen doen me het beste verwachten voor het gebruik, in mijn geval in een leslokaal op een basisschool

j van de bor 10-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Fijn apparaat handzaam makkelijk in gebruik hoop nog lang plezier er van te hebben moest er nog wel een cd kaart gekocht worden maar de prijs kwaliteit was erg gunstig

LindaH. 07-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Ik heb deze camera gekocht om filmpjes mee te maken voor mijn blog en voor Youtube. Prima in gebruik. Lekker compact. Duidelijk beeld, duidelijk geluid en makkelijk in gebruik! Ik ben er erg blij mee. Goede camera voor deze prijs!

Zma 04-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Handig mee te nemen, en lekker eenvoudig qua formaat.
Ook gebruikershandleiding is duidelijk en strikt.

Mevr.Andrea 30-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

De camcorder is zeer makkelijk te bedienen alles wijst zichzelf. Het beeld ziet er gewoon goed uit evenals de camcorder zelf. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Kortom het is gewoon een degelijk toestel waar ik jarenlang plezier van zal hebben!

Elinevt 19-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Super videocamera voor het filmen van onze kleine meid.
Handig in gebruik! Ook voor iemand die nog niet eerder een videocamera heeft gehad. Mooi uitziende camera.

k.av 10-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

het is een handige camera en vooral het lampje die je erbij kunt gebruiken. de Camera is zeer compact en vooral de hippe kelur

Bewegende beelden 09-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Nadat het beeldscherm van onze vorige camera (ook een JVC) kapot ging hebben we direct besloten om een nieuwe camera van hetzelfde merk te kopen. Na de nieuwe E305we camera een paar keer te hebben gebruikt kunnen we zeggen dat ook deze weer voldoet aan onze eisen. alleen de toetsen op het touchscreen beeldscherm zijn misschien wat klein, maar dat mag de pret niet drukken.
Hopelijk kunnen we nog vele jaren (na)genieten van al onze bijzondere momenten.

Emzelve 04-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

De JVC Everio GZ-E305WE is een super compact en handig toestelletje dat bijzonder makkelijk te bedienen is. De beeldkwaliteit is heel erg goed. Wat mij betreft een absolute topper prijs/kwaliteit!

hw7 25-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

tot nu toe (na twee dagen) alleen maar blij. Bediening is kinderlijk eenvoudig, iets wat mij mij als gebruiker alleen maar tevreden stemt.

robbertje58 27-05-2014

Beste hw7, vertel eens iets meer aub.
Bijvoorbeeld of het beeld echt goed is, hoe is de foto kwaliteit. Gaat de zoom knop soepel en hoe vangt de camera beweging of trillingen op?
Is het een beetje behoorlijk beeld in slecht verlichte situaties. Ik zie dat u beeld op maar een 8 heft gezet?
Hoop dat u daar iets over zou willen vertellen .
Alvast hartelijke dank voor een evntuele reaktie/test verslag

Vernes 18-05-2014

Top camcorder
Snel ,makkelijk in de bediening
Heeft maar 1 min puntje en dat is de standerd accu
deze is snel leeg

Mark000 19-04-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Mooie kleine camcorder. Ook goede beeldkwaliteit binnen. Geluid is goed tijdens concertopname. Erg gemakkelijk in de bediening (handleiding is niet nodig). Al met al een erg tevreden.

Jansen-n 31-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Makkelijke camera. Klein en goed mee te nemen. Touchscreen is goed te gebruiken en zeer eenvoudig in gebruik. Voor de prijs van deze camera is de kwaliteit goed en prima voor hobbymatig gebruik.

Rob Veen 28-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Helaas van oude camera (SD) afscheid moeten nemen dus was de keuze voor een HD van JVC niet zo moeijk.
Bediening is eenvoudig en het branden naar DVD kinderspel.

cobybl 10-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Enkele weken geleden aangekocht zodat ik ruim de tijd heb om te proberen, te testen om straks er een mooie vakantiefilm mee te kunnen maken.
De bovenstaande waarderingen zijn op basis van het geen ik tot nu toe heb uitgeprobeerd.
Gebruiksgemak is een laag cijfer, dit i.v.m. het ontbreken van een uitgebreide handleiding m.b.o. wat kan er allemaal, wat is de betekenis van diverse tekens in scherm, etc, etc. Deze handleiding kan ik op de site van JVC ook (nog) niet terug vinden en dat vindt ik een minpunt, mogelijk dat ik deze op een later tijdstip omhoog kan bijstellen.

CccindyV 06-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Hele mooie camera, zeer licht en compact. Gebruik met touchscreen is zeer handig, wel even wennen natuurlijk. Maakt hele mooie opnames. De verlichting is ook fijn. Makkelijk in gebruik, kortom een mooie aankoop!

wietske'86 04-03-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Zeer handige compacte camera. Makkelijk mee te nemen en zeer handzaam. Mooi vormgegeven. Ik vind persoonlijk het touchscreen iets minder, werkt niet altijd zoals ik wil, gevoeligheid van de touch vind ik niet echt goed, je moet echt best wel hard drukken om een reactie te krijgen. Verder is de zoom goed en redelijk stabiel wanneer hij volledig is ingezoomd, hangt natuurlijk ook een beetje van je eigen stabiliteit af ;)

Al met al een handige camera die je mooi in je pocket kan meenemen.

Krab67 24-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Heb nu al 2 weken kunnen genieten van deze mooie HD camera.
Bediening is zeer eenvoudig dankzij het touch panel.Via het touch panel kun je de filmpjes monteren,bekijken en de camera bedienen.Dus mogelijkheden genoeg.Als je in de wind staat te filmen hoor je toch dikwijls het windgeruis.Meegeleverde accu had wel meer capaciteit mogen hebben,ik kan nu maar ongeveer een half uur filmen.Extra accu aangeschaft met hogere capaciteit.De kleur wit staat goed bij deze camera.Degelijkheid voor deze prijs is in orde.Ik heb er wel een camera tas bijgekocht om de camera te beschermen.Al met al een goede aankoop!

meske 17-02-2014
Geschreven voor: JVC GZ-E305WEU wit

Heel handig en eenvoudig en prima kwaliteit!
Ik heb het toestel nu een paar weken in bezit en het bevalt heel goed.
Bij mij moet het allemaal niet te moeilijk zijn en is dit toestel de ideale!